... ...

NIE POTRZEBUJESZ DIETY, ĆWICZEŃ, SUPLI ABY SCHUDNĄĆ. SEKRET ODCHUDZANIA !!!

    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Udostępnij innym ...

NIE POTRZEBUJESZ DIETY, ĆWICZEŃ, SUPLI ABY SCHUDNĄĆ. SEKRET ODCHUDZANIA !!!
5 (100%) 5 votes

NIE POTRZEBUJESZ DIETY, ĆWICZEŃ ANI SUPLEMENTÓW, ŻEBY SCHUDNĄĆ. POZNAJ SEKRET ODCHUDZANIA

Pewnie znasz ludzi, którzy mogą jeść nawet obficie a i tak nie tyją. Myślisz sobie co za niesprawiedliwość. Ja muszę się ograniczać a Ona czy On je i nie tyje.

Żeby to zrozumieć dlaczego jedni jedzą dużo i nie tyją a inni wprost przeciwnie, musimy sobie uzmysłowić pewne różnice:
– są osoby, które świetnie się czują po lekkich posiłkach, składających się z warzyw, ale są i takie, które czują się po nich głodne i słabe.  Ma to związek z różnicami w budowie przewodu pokarmowego.
– różna jest też u poszczególnych osób intensywność przyswajania i spalania składników pokarmowych.
Ludzie szczupli, u których proces spalania jest szybki, mogą sobie pozwolić na bardziej obfite jedzenie, natomiast skłonni do otyłości, mający kłopoty z trawieniem, powinni jadać tylko potrawy lekko strawne.




O tym co i jak powinniśmy jeść podpowiedziałby nam nasz instynkt gdybyśmy umieli go słuchać.
Wiedzielibyśmy co dla nas jest właściwe, co służy dobremu samopoczuciu a co szkodzi.
Jeśli tego nie umiemy, będziemy musieli się nauczyć.
Stanie się to gdy nauczymy się tak zestawiać posiłki aby móc w pełni wykorzystać ich wartość, aby nie zapychać żołądka i nie dopuszczać do powstawania procesów gnilnych, które gdy długo trwają powodują dolegliwości i choroby.

zdrowie-hotto-pl-sekret-odchudzania-jak-schudnac-bez-cwiczen-diety-suplementow

loading...

JAK ZATEM JEŚĆ, ŻEBY CHUDNĄĆ (bez diety, ćwiczeń i suplementów)

SEKRET TKWI W PRAWIDŁOWO ZESTAWIANYCH I JEDZONYCH POSIŁKACH
1. Żeby zacząć chudnąć musimy nauczyć się odpowiednio zestawiać posiłki.
W dietetyce ma duże znaczenie, co się je i z czym. Jednoczesne spożywanie niewłaściwie dobranych pokarmów wywołuje ostre choroby i tycie.
W zależności od indywidualnej tolerancji organizmu – poszczególne połączenia są przyjmowane gorzej lub lepiej.
Ktoś może może mieć precyzyjne i niezawodne mechanizmy trawienia i przyswajania a ktoś inny nie.
Jednak równoczesne spożywanie rozmaitych produktów, białka, skrobi, cukru i tłuszczu jest najczęściej źle tolerowane przez organizmy większości osób.


DO ZAPAMIĘTANIA – PRAWIDŁOWO ZESTAWIONY POSIŁEK powinien składać się z jednego produktu białkowego lub węglowodanowego z warzywami a dodatkowo nie łączymy białek z węglowodanami, tłuszczami:
– jeśli wiec jemy mięso, to z porcją surówki z warzyw,
– jeśli ryż lub ziemniaki, to też z sałatką warzywną.
Warzywa należą do pokarmów lekko strawnych (w przeciwieństwie do mięsa i ziemniaków wymagających innych warunków do trawienia).

Zostaw komentarz na: facebook.com/ZdrowieHotto
Bądź na bieżąco >>> zdrowie.hotto.pl, czyli ZNANE i POPULARNE W INTERNECIE Domowe Sposoby na Zdrowie i Urodę – każdego dnia nowe i trendujące informacje – dlatego na facebook(u) koniecznie >>> POLUB STRONĘ ZDROWIE.HOTTO

 
DO ZAPAMIĘTANIA:
1. SKROBIĘ I BIAŁKO JEMY OSOBNO: W przeciwnym wypadku pokarm zalega zbyt długo w żołądku i nie jest strawiony.
2. BIAŁKA O WYSOKIEJ PRZYSWAJALNOŚCI to:
– jajka, mleko, ser, ryż, a następnie mięso,
– białko jarzyn jest w pełni przyswajalne.
Warto wiedzieć, że najkorzystniejsze proporcje aminokwasów występują w jajkach i mleku.

JEDZMY WARSTWOWO, TAK JAK FRANCUZI LUB JAK JEDZĄ DZIECI, KTÓRE TO ROBIĄ INSTYNKTOWNIE a będziemy chudnąć

Jeśli już koniecznie musimy zjeść swoją porcję mięsa z ziemniakami i surówką, to jedzmy je w czasie jednego posiłku warstwowo, tak jak jedzą Francuzi (najczęściej starszego pokolenia):
a) najpierw jemy surówkę,
b) później samo mięso,
c) a na koniec ziemniaki lub chleb.
Taką kolejność często stosują dzieci.Robią to instynktownie, przez nikogo nie namawiane. Uczmy się od nich i wsłuchajmy w swój organizm.

Niech takie sposób jedzenia stanie się nawykiem, dzięki niemu zaczniemy systematycznie tracić na wadze. Nie będą potrzebne ani diety ani ćwiczenia czy suplementy diety.

Koniecznie podziel się tą metodą ze swoimi przyjaciółmi >>> udostępnij ją dalej
Poznaj też inne artykuły na blogu.

loading…


Zobacz też inne artykuły z www.zdrowie.hotto.pl, polub bloga i udostępnij. Z góry dziękuję.
loading...

źródło: Jadwiga Górnicka-Apteka Natury


Comments

comments

stat4u
error: Content is protected !!
Polub bloga i kliknij