... ...

Domowy test na niedobory magnezu i 12 rodzajów pożywienia, które zapobiegają…

    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Udostępnij innym ...

Domowy test na niedobory magnezu i 12 rodzajów pożywienia, które zapobiegają…
Proszę Cię, oceń ten wpis. Kliknij w gwiazdkę

Czy wiesz jak wychwycić niedobór magnezu i jakie są objawy? Jeśli odpowiedź brzmi nie, to ten artykuł jest dla ciebie.
Większość ludzi nie wie, jak ważny dla zdrowia jest magnez. Magnez związany jest z ponad 300 procesami metabolicznymi w organizmie.

CO ROBI MAGNEZ, CZYLI WŁAŚCIWOŚCI MAGNEZU

1. Dlaczego tak ważny jest magnez? Cóż, po pierwsze, to minerał wykorzystywany przez każdy narząd w organizmie, a zwłaszcza serce, mięśnie i nerki. Jeśli cierpisz na niewyjaśnione zmęczenie lub osłabienie, zaburzenia rytmu serca, a nawet skurcze mięśni lub drga ci oko, to niski poziom magnezu może być winowajcą.
2. Magnez jest znajdowany w ponad 300 różnych enzymach w organizmie.  W efekcie tego, odgrywa ważną rolę w procesach detoksykacji organizmu, pomaga zapobiec uszkodzeniom przez chemikalia pochodzące ze środowiska, metale ciężkie i inne toksyny.
3. Magnez jest również niezbędny do:
– Właściwego transportu wapnia, krzemionki, witaminy D, witaminy K;
– Aktywacji mięśni i nerwów;
– Wytwarzania energii w organizmie;
– Detoksykacji;
Trawienia białek, węglowodanów i tłuszczów;
– Służy jako budulec do syntezy RNA i DNA;
– Działa jako prekursor neuroprzekaźników, takich jak serotonina.




zdrowie.hotto.pl-domowy-test-na-niedobory-magnezu-zrodla-wlasciwosci-magnezu-objawy-niedoboru

Podobne artykuły, które również interesują innych:

loading…


OBJAWY NIEDOBORU MAGNEZU

– Lęki/ataki paniki, depresja i problemy o podłożu nerwowym
– Bezsenność;
– Astma i problemy z oddychaniem;
– Choroby wątroby, jelit, zaparcia, nudności
– Trudności z połykaniem;
– Choroby nerek, zapalenie pęcherza moczowego;
– Hipoglikemia, cukrzyca typu II
– Osteoporoza, próchnica zębów,
– Zmęczenie/słabość, zawroty głowy, migrena, słaba pamięć
– Nadciśnienie/choroby serca, zakrzepy krwi
– Skurcze mięśni;
– Zmiany osobowości;
– PMs, niepłodność i stan przedrzucawkowy;
– Niedobór potasu, niedobory wapnia
Magnez ma także właściwości przeciwzapalne – W rezultacie, może chronić przed chorobami, takimi jak zapalenie stawów i choroba Alzheimera. Magnez jest również używany do zwalczania problemów, takich jak wysokie ciśnienie krwi, cukrzyca, problemy z oddychaniem, i wiele innych.

loading...

DLACZEGO MAGNEZ JEST TRUDNY DO ZDOBYCIA I JAK GO UZUPEŁNIAĆ

1. Nowoczesne metody uprawy, które wykorzystują nawozy chemiczne, pestycydy i insektycydy, winne są silnemu niszczeniu wierzchniej warstwy gleby z jej zawartością minerałów. W rezultacie, magnezu teraz brakuje w większości warstw naszej gleby.
Według niektórych szacunków, około 80% Amerykanów i Europejczyków nie otrzymuje wystarczającej ilości magnezu. Badania wykazały, że tylko około 25% dorosłych Amerykanów i Europejczyków osiąga zalecaną dzienną dawkę 310 do 320 miligramów (mg) dla kobiet i 400 do 420 mg dla mężczyzn. Więcej, niepokojący jest fakt, że ta ilość magnezu wystarcza tylko na tyle, aby zapobiegać niedoborowi.
Zdrowa żywność może mieć więcej magnezu, jeśli uprawiana jest na glebach bogatych w składniki odżywcze, ale jest to bardzo trudne do wykonania.
2. Jeśli decydujesz się na suplementy, musisz mieć świadomość, że istnieje wiele różnych suplementów magnezu na rynku. Ponieważ magnez musi być związany z inną substancją, to nie ma czegoś takiego jak 100% zawartości magnezu w suplemencie. Użyta substancja może wpływać na wchłanianie i biodostępność magnezu i może zapewnić bardziej ukierunkowane korzyści zdrowotne.
Treonian i cytrynian magnezu są jednymi z najlepszych źródeł, które przenikają przez błony komórkowe co skutkuje wyższymi poziomami energii. Przy użyciu suplementów, należy unikać wszelkich zawierającą stearynian magnezu. Stearynian magnezu jest powszechnym ale potencjalnie niebezpiecznym dodatkiem.
3. Oprócz przyjmowania suplementów, jest inny sposób, aby poprawić poziom magnezu – regularnie używając soli Epsom do kąpieli lub kąpieli stóp. Sól Epsom to siarczan magnezu, który może być wchłaniany przez skórę.
4. Dobrym sposobem jest również zastosowanie miejscowo transdermalnego chlorku magnezu. W ten sposób, chlorek magnezu, będzie absorbowany przez skórę. Chlorek magnezu jest również znany jako olej magnezowy. Choć tak naprawdę nie jest to olej, ale raczej roztwór soli z dna morza. Można używać oleju magnezowego do stosowania miejscowego.
5. Tanie produkty zawierające cytrynian magnezu (który jest jedną z najłatwiej przyswajalnych form magnezu w suplementach) są dobrym sposobem, aby pozyskać więcej magnezu.
6. ZAMIAST W/W ŹRÓDEŁ MAGNEZU MOŻNA GO UZUPEŁNIĆ ZA POŚREDNICTWEM NATURALNEJ ŻYWNOŚCI – OTO 12 PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH BOGATYCH W MAGNEZ:
– migdały i orzechy Cashew (inne orzechy);
– awokado;
– banany;
– fasola (Kidney, Soi i czarna fasola) i soczewica;
– czarna czekolada;
– suszone owoce (figi);
– okra;
– nasiona dyni, słonecznika i sezam;
– soja (nie GMO);
– szpinak (ciemnozielone liściaste warzywa);
– kabaczki;
– pełne ziarna (brązowy ryż).
 
Bądź na bieżąco >>> zdrowie.hotto.pl>>> , czyli ZNANE i POPULARNE W INTERNECIE Domowe Sposoby na Zdrowie i Urodę – każdego dnia nowe i trendujące informacje – dlatego na facebook(u) koniecznie >>>
POLUB STRONĘ ZDROWIE.HOTTO

 

CZY MOŻNA PRZEDAWKOWAĆ MAGNEZ I JAK SPRAWDZIĆ CZY MAMY NIEDOBORY MAGNEZU

1. Obserwując znaki jakie daje nam ciało możemy stwierdzić, CZY MAMY NIEDOBORY MAGNEZU.
2. Jeśli mieliśmy wykonane niedawno badanie krwi, możemy na przykład stwierdzić, że wykazują niedobór magnezu.
Niestety TYLKO 1% MAGNEZU W ORGANIZMIE JEST ROZPROWADZANE PRZEZ KREW. Tak więc prosta próbka z badania zawartości magnezu w surowicy nie bardzo jest pomocna, ponieważ magnez działa na poziomie komórkowym i gromadzi się w tkance nerwowej i narządach.

TO PRAWIE NIEMOŻLIWE, ŻEBY PRZEDAWKOWAĆ MAGNEZ.
Jednak spożywanie zbyt dużej ilości magnezu nie jest dobrym pomysłem. Zbyt duża ilość magnezu może prowadzić do EFEKTÓW UBOCZNYCH, takich jak nieregularne bicie serca lub spowolniony oddech.

JAK SPRAWDZIĆ CZY PRZYJMUJESZ WYSTARCZAJĄCO DUŻO MAGNEZU – DOMOWY TEST:
Jednym ze sposobów stwierdzenia, czy masz wystarczająco dużo magnezu jest „TEST JELIT”.
Jak już wspomniano powyżej, zbyt duża dawka magnezu prowadzi do luźnego stolca. To jednak może być błogosławieństwem dla osób z zaparciami, które są jednym z wielu sposobów manifestowania przez organizm niedoboru magnezu. Podobnie jak przy doustnym przyjmowaniu kwasu askorbinowego C jelita mają swój próg tolerancji, który jeśli zostanie przekroczony wywołuje biegunkę.

Jeśli chcesz schudnąć to pamiętaj, że magnez jest niezbędny do trawienia białek, węglowodanów i tłuszczów.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…


Źródło: yourstylishlife.com, naturalmedicinebox.net/12-foods-that-increase-magnesium-and-prevent-high-blood-pressure-blood-clots-and-muscle-fatigue/

Zobacz też inne artykuły z www.zdrowie.hotto.pl, polub bloga i udostępnij. Z góry dziękuję.
loading...

Zapisz


Udostępnij innym ...

Comments

comments

stat4u
error: Content is protected !!
Polub bloga i kliknij