... ...

12 NIEZWYKŁYCH rzeczy, które dzieją się z twoim ciałem KIEDY JESZ JAJKA. 1, 11 i 12 zachwyci

    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Udostępnij innym ...

12 NIEZWYKŁYCH rzeczy, które dzieją się z twoim ciałem KIEDY JESZ JAJKA. 1, 11 i 12 zachwyci
Proszę Cię, oceń ten wpis. Kliknij w gwiazdkę

12 NIEZWYKŁYCH rzeczy, które dzieją się z twoim ciałem kiedy jesz jajka. 1, 11 i 12 korzyść Cię  zachwyci.

Oto jak cenne jest jedzenie jajek a jak nas oszukiwano.
Jaja to łatwo dostępne, wszechstronne i niedrogie źródło białka, bogate w aminokwasy, żelazo i przeciwutleniacze. Dzięki tym składnikom odżywczym JAJKA MAJĄ BARDZO POZYTYWNY WPŁYW NA NASZE ZDROWIE.
Zaleca się jeść całe jajka, ponieważ żółtka zawierają składnik odżywczy zwany choliną. Powinno się wybierać jajka organiczne.





zdrowie.hotto.pl-12-niezwyklych-rzeczy-ktore-dzieja-sie-z-cialem-gdy-jesz-jajka. 1,11 i 12 korzyść zachwyca.
Zaleca się umieszczanie jaj w codziennym menu, ponieważ są one wyjątkowo zdrowe.

TEGO SIĘ NIE SPODZIEWASZ JAK CENNE JEST CODZIENNE JEDZENIE JAJEK. Nowe wyniki badań.

Oto 12 bardzo ważnych powodów, żeby jeść jajka codziennie:

1. Jaja potrafią ocalić twoje życie – jajka uzupełniają 9 potrzebnych aminokwasów, których nie wytwarza organizm ludzki.
Naukowcy odkryli, że organizm ludzki wytwarza 11 niezbędnych aminokwasów potrzebnych do podtrzymania życia, ale to nie wystarczy, ponieważ potrzebuje jeszcze 9 innych. Wszystkie te aminokwasy są zawarte w jajach. Jeśli nie dodasz ich do organizmu, może to prowadzić do: utraty mięśni, zmniejszenia odporności, zmęczenia, osłabienia i zmian faktury włosów i skóry.

2. Poprawiają poziom cholesterolu – jajka zwiększają HDL a obniżają LDL
Wszyscy wiemy, że istnieją dwa typy cholesterolu: dobry i zły oraz orientujemy się, że jajka zawierają cholesterol w dużych ilościach.
Głównym problemem jest właściwy stosunek „dobrego cholesterolu” (HDL) i „złego” cholesterolu (LDL). W dużym jajku jest 212 miligramów cholesterolu, jednak nie jest prawdą to co się nam mówi (a raczej mówiło), że jajka podnoszą poziom złego cholesterolu we krwi. W licznych badaniach wykazano, że regularne spożywanie jaj może poprawić profil cholesterolu, zwiększając poziom HDL a obniżając LDL.

3. Wzmacniają system immunologiczny – wystarczą 2 jajka dziennie
Jedzenie jajka lub dwóch codziennie może zapobiec wirusom, chorobom i infekcjom. W szczególności jajko zawiera około 22 procent zalecanego dziennego spożycia selenu, który wzmacnia układ odpornościowy i reguluje wydzielanie hormonów tarczycy.
Szczególnie ważne i zalecane jest, aby dzieci spożywały jaja, ponieważ selen przy niedoborze może powodować rozwój chorób stawów, kości i serca (między innymi choroby Kaszina-Beka i Keshan).
Popularne artykuły, które również interesują innych:

loading...
loading…



4. Zmniejszają ryzyko chorób serca
Badania naukowe wykazały, że małe, gęste cząsteczki cholesterolu LDL powodują większe ryzyko wystąpienia problemów sercowo-naczyniowych niż duże cząsteczki HDL. 

5. Poprawiają funkcje mózgu
Cholina, która znajduje się w jajach, zapewnia ich wartość odżywczą i siłę.
Zawierają ją błony komórkowe i jest ona niezbędna do syntezy acetylocholiny.
Zgodnie z badaniami dietetycznymi w Stanach Zjednoczonych, ponad 90% Amerykanów spożywa mniej niż zalecaną dzienną ilość tego neuroprzekaźnika. Przeprowadzone badania wykazały, że zbyt małe ilości choliny mogą zaburzać funkcje poznawcze i powodować inne zaburzenia neurologiczne.

6. Jaja zapewniają zdrowe zęby i kości
Jaja są niezwykle korzystne dla zdrowia kości i zębów, ze względu na dużą ilość witaminy D
, przez co wzmacniają je. Wchłanianie wapnia i metabolizm poprawiają się przez spożywanie jaj, co jest kluczowe dla zdrowego serca i okrężnicy.

7. Jaja poprawiają stan skóry i włosów, pracę wątroby oraz mózgu
Ponieważ jaja zawierają witaminy z grupy B
, spożywają je poprawisz stan zdrowia i wygląd włosów, skóry, oczu i wątroby. W dodatku utrzymują prawidłowe funkcjonowanie mózgu.




8. Świetne dla zdrowych oczu, zmniejszają ryzyko zwyrodnienia plamki żółtej i zaćmy.
Żółtka jaj zawierają dwa przeciwutleniacze (luteinę i zeaksantynę)
, które mają zdolność ochrony i poprawy zdrowia oczu.
Dzięki nim ludzie, którzy regularnie spożywają jaja obarczeni są niskim ryzykiem zwyrodnienia plamki żółtej i zaćmy, które są głównymi przyczynami utraty i wad wzroku.

POLUB ZdrowieHotto  i udostępnij, może się komuś przyda:

 

9. Wyeliminują stres i lęki
Jeśli nie jemy jaj, pomijamy dziewięć aminokwasów, które mogą wpływać na zdrowie psychiczne.
W badaniu z 2004 r. wykazano, że poprzez zwiększenie poziomu serotoniny w układzie nerwowym, żywność zawierająca lizynę znacznie zmniejsza stany lękowe i stres.

10. Jaja dostarczają dużo energii.
Witamina B2 (ryboflawina) jest niezwykle korzystna dla organizmu, ponieważ promuje produkcję energii, przekształcając konsumowaną żywność w paliwo. Jedno jajo zawiera 15 procent zalecanej dziennej dawki spożycia witaminy B2!

11. Jaja mogą pomóc Ci schudnąć, dają długo uczucie sytości.
Jaja występują w wielu dietach, gdy ludzie chcą stracić tłuszcz i nadmiar kilogramów.
 Jest to związane z tym że dają one uczucie sytości na dłużej.
Badanie na ten temat prowadzone na dwóch grupach ludzi, tych którzy nie jedli jaj na śniadanie, a otrzymali taką samą ilość kalorii co uczestnicy drugiej grupy spożywającej jaja. W ciągu 8 tygodni ci ostatni stracili 65% więcej masy ciała, o 34% więcej stracili w obwodzie talii, o 16% więcej stracili tkanki tłuszczowej oraz uzyskali o 61% większy spadek wskaźnika masy ciała.

12. Będziesz czuć się pełniej i zjesz mniej.
Jakość białka w jajkach umieściła je na szczycie najbogatszych jego źródeł.
 Wiele badań wykazało wpływ wysokiej zawartości białka na apetyt. Jaja zdobywają także wysokie wyniki w skali zwanej indeksem sytości, który pokazuje, ile żywności wpływa na uczucie pełności.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…


Zobacz też inne artykuły z www.zdrowie.hotto.pl, polub bloga i udostępnij. Z góry dziękuję.
loading...

źródło: longevitybox.com/12-things-that-happen-to-your-body-when-you-eat-eggs/


Udostępnij innym ...

Comments

comments

stat4u
error: Content is protected !!
Polub bloga i kliknij