... ...

Jak włączyć hormony żeby schudnąć. Utrata masy ciała gwarantowana

    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Udostępnij innym ...

Jak włączyć hormony żeby schudnąć. Utrata masy ciała gwarantowana
4.8 (96.15%) 26 votes

NIE DZIAŁA SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść”, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć !!!

Oto proste metody aktywacji hormonów na przyspieszenie metabolizmu i odchudzania.

Proces odchudzania często przebiega u wielu osób w odmienny sposób. Jedni chudną szybciej, inni wolniej i to nawet przy założeniu, że stosowana jest ta sama dieta i ten sam rodzaj aktywności. Rezultaty odchudzania zależą od czynników środowiskowych, genetycznych ale i od pracy hormonów.
Nierównowaga hormonalna może być odpowiedzialna za brak rezultatów utraty masy ciała.

Dowiedz się, jak włączyć hormony i schudnąć (utrata masy ciała gwarantowana)

Każdy program odchudzania wymaga wielkiego wysiłku, jednak w pewnym momencie przychodzi czas, gdy organizm po prostu nie radzi sobie ze spalaniem tłuszczu. Tymczasem istnieją proste metody aktywacji hormonów dzięki którym  przyspiesza metabolizm i zaczynamy chudnąć.
Metody są bardzo proste, choć niektóre mocno zaskakujące.




zdrowie.hotto.pl-jak-wlaczyc-hormony-zeby-schudnac-sposob-na-odchudzanie-gwarantowane
Podobne artykuły, które również interesują innych:

loading…


SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść” NIE DZIAŁA, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć.

CO ZATEM ROBIĆ, ŻEBY SCHUDNĄĆ !

1. Węglowodany i cukier – ZA DUŻO ICH JESZ.
– Najważniejszym i koniecznym jest, jeśli chce się schudnąć, wyeliminowanie negatywnej roli węglowodanów, które mogą powodować, że nie udaje nam się osiąganie wymarzonej wagi.
Przede wszystkim chodzi o węglowodany spożywane w produktach: o wysokiej zawartości cukru, warzywa bogate w skrobię, alkohol, ciastka, słodycze, napoje bezalkoholowe, soki w kartonach, jogurty z dodatkami, żywność przetworzona z dodatkiem cukru, produkty na bazie białej mąki o wysokim indeksie glikemicznym. Takie pokarmy zapewniają dużo energii organizmowi ale nie pomagają w spalaniu zgromadzonego tłuszczu.
Dlaczego to ważne aby ograniczyć węglowodany?
Trawienie węglowodanów powoduje wydzielanie się insuliny, która jest odpowiedzialna za transport cukru z krwi do mięśni. Gdy insulina wydziela się za często i w dużych ilościach, komórki stają się na nią mniej wrażliwe i dochodzi do insunoodporności. A insulina hamuje rozpad tłuszczów i w efekcie pojawia się tkanka tłuszczowa
Dlatego redukcja węglowodanów z diety jest koniecznością, jeśli chcemy uaktywnić hormony w celu zmniejszenia masy ciała.
JEDZ JAK CUKRZYCY, czyli wybieraj jedzenie o niskim Indeksie Glikemicznym, czyli IG do 50 ( to są najmniej przetworzone produkty i najbliższe diecie człowieka pierwotnego) np:
– IG 0: jaja, ryby, owoce morza, sery żółte, pleśniowe, wołowina,
– IG-15: awokado, brukselka, cukinia, cebula, cykoria, czarna porzeczka, fasolka szparagowa, grzyby, imbir, kalafior, kapusta, kiszona kapusta, migdały, ogórek, orzechy, papryka, por, seler naciowy, rzodkiew, szpinak, sałata,
– IG-20: czekolada gorzka, czereśnie, kakao bez cukru, borówki,
– IG-25: maliny, pestki z dyni, truskawki, wiśnie, buraki, grejpfrut, gruszka, marchew, mandarynki, makaron sojowy, morele świeże,
– IG-30: pamelo, pomidory, twaróg odtłuszczony,
– IG-35: biała fasola, dziki ryż, granat, groszek zielony, jabłka, jogurt odtłuszczony, pomarańcze, śliwki, soki pomidorowy i jabłkowy świeżo wyciśnięte,W
– IG-40: kasza gryczana, makaron razowy al dente, sok z marchwi, mleko kokosowe, otręby , płatki owsiane,
– IG-45: ananas świeży, niedojrzałe banany, chleb żytni, ryż basmati brązowy, winogrona, żurawina,
– IG-50: bataty, chleb orkiszowy, kiwi, makaron z pszenicy durum, mango, lichee, surimi, muesli niesłodzone, kaki.
Uważaj na: płatki owsiane błyskawiczne, płatki kukurydziane i suszone daktyle mają bardzo wysoki indeks glikemiczny, zamiast schudnąć, przytyjesz.
SPOWOLNIJ PRZYSWAJANIE WĘGLOWODANÓW – używaj octu jabłkowego lub winnego – zachowasz również dłużej uczucie sytości. Uczucie sytości zapewniają np potrawy z jajek (np gotowanych koszulkach lub na miękko)




2. ZMIANA HARMONOGRAMU DNIA I SPOSOBU JEDZENIA.Pokarmy do aktywacji hormonów:
-WIĘCEJ ŚPIJ (od 7-9 godzin) – krótki sen zaburza wydzielanie hormonu leptyny i greliny wywołujących uczucie sytości i głodu. A dodatkowo następuje spowolnienie przemiany materii. Nadmiar greliny ( na skutek małej ilości snu lub zwiększonego stresu) wywołuje napady wilczego głodu i wzrost apetytu (poziom hormonu greliny odpowiadającego za napady głodu można obniżyć krótkim ćwiczeniem lub szybszym spacerem).
-NIE JEDZ ZBYT MAŁO – gdy ograniczasz ilość kalorii, organizm spowalnia metabolizm a ograniczenie tłuszczu powoduje, że może być go za mało do produkcji niektórych hormonów.
– Dlatego jedz regularnie (nie możesz się głodzić).
– JEDZ POKARMY AKTYWUJĄCE HORMONY: ważne jest całkowite wyeliminowanie napojów gazowanych, zastąpienie ich wodą, wodą z cytryną, napojami odchudzającymi, spalającymi tłuszcz, herbatami owocowymi, ziołowymi. Następnie zwiększamy spożycie dzienne surowych warzyw (zwłaszcza zielonych warzyw) i warzyw gotowanych na parze. Nie jemy potraw puszkowanych, mrożonek, fastfoodów, produktów z białej mąki.
Jemy probiotyki i prebiotyki dla lepszego funkcjonowania flory bakteryjnej. Jemy przeciwutleniacze, białko i wapń.
Jemy jedzenie przyjazne wątrobie – buraki, rukola, wątróbka, ostropest.
Staramy się jeść ciepłe jedzenie, zwłaszcza jeśli mamy kłopoty z trawieniem (i biały nalot na języku rano). Planujemy posiłki na cały dzień i zapisujemy to co jemy.
Jemy częściej ale regularnie (o tych samych porach w ilościach zaplanowanych wcześniej, dzięki temu jemy świadomie). Dobrze przeżuwamy, dzięki temu żołądek nie będzie mieć problemów z trawieniem.
Jemy dużo nieprzetworzonego jedzenia.
Jemy warzywa (brokuły, kalafior, kapustę – ale pod warunkiem, że nie ma niedoczynności tarczycy).
Na śniadanie jemy białko.

loading...

zdrowie-hotto-pl-moj-sukces

PRZY OKAZJI ŚWIĘTUJĘ MÓJ MAŁY SUKCES – czyli jak schudłam ponad 15 kg kg bez diety w 3 mce.

Dzielę się tym moim sukcesem, gdyż przez ostatnie 3 miesiące sprawdzałam na sobie  działanie niezwykłych EKSTRAKTÓW Z ZIÓŁ NA ODCHUDZANIE, PRZYSPIESZENIE METABOLIZMU, POPRAWĘ TRAWIENIA, SPALANIE TŁUSZCZU, ZMNIEJSZENIE APETYTU NA SŁODYCZE I ZMNIEJSZENIE WCHŁANIANIA TŁUSZCZU I WĘGLOWODANÓW.

Nie zamierzałam tyle schudnąć ale chciałam przetestować skuteczność (po tym jak zostałam poproszona o opinię moich znajomych, którzy  zajmują się tym tematem) – ten ODCHUDZAJĄCY EKSTRAKT ZIOŁOWY działa supermam mniej ponad 15 kg w 3 miesiące bez diety odchudzającej !!! 
I nie jest to reklama tylko moje zadziwienie, którym się cieszę i dzielę –  uważam, że warto pokazać, nawet jeśli to jakiś produkt a nie domowy przepis.

Warunek stosowania, żeby było skuteczne: trzeba przestrzegać zalecenia stosowania 3 x dziennie po łyżeczce na 30 minut przed głównymi posiłkami – jedyna niedogodność to systematyczność i konsekwencja. Bo jak to z ziołami, działają gdy się je konsekwentnie i systematycznie zażywa. Ale za to okazały się skuteczne…

3. Zwiększamy lekko aktywność – NIE ĆWICZ CARDIO ALE ĆWICZ  PRZED ŚNIADANIEM – szybciej spalisz tłuszcz

– Najważniejszą rzeczą, aby schudnąć jest dodanie lekkich ćwiczeń, bo to pobudza dalsze spalanie zapasów tłuszczu. Nawet 30 minut ćwiczeń każdego dnia może pomóc organizmowi do budowy nowych białek mięśniowych i aktywacji w spalaniu zapasowego tłuszczu. W trakcie lżejszych ćwiczeń wydziela się hormon oksytocyna odpowiadający za uczucie przyjemności.
– Zamiast spalać kalorie ćwiczeniami cardio, buduj mięśnie (ćwicz rzadziej, krócej a bardziej siłowo) – im więcej mięśni tym szybsza podstawowa przemiana materii i tym więcej spala się kalorii na co dzień.
Ćwicz rano przed śniadaniem – szybciej spalisz tłuszcz.
Po nocy bez jedzenia organizm ma mniej cukru we krwi, więc zaczyna spalać tłuszcz zmagazynowany.

4. SKONTROLUJ PRACĘ TARCZYCY – jeśli tyjesz mimo ćwiczeń i diety idź do endokrynologa. Sprawdź czy nie masz tych objawów, świadczących, że tarczyca nie pracuje prawidłowo >>>tutaj więcej>>>
Niedoczynność tarczycy jest najczęstszą przyczyną otyłości
CO O TYM SĄDZISZ
Zostaw komentarz na: facebook.com/ZdrowieHotto
Bądź na bieżąco >>> zdrowie.hotto.pl, czyli ZNANE i POPULARNE W INTERNECIE Domowe Sposoby na Zdrowie i Urodę – każdego dnia nowe i trendujące informacje – dlatego na facebook(u) koniecznie >>> POLUB STRONĘ ZDROWIE.HOTTO

strong>5. Łatwo mówić, ale ZMNIEJSZ STRES – stres zwiększa zapotrzebowanie na energię i jednocześnie zwiększa wydzielanie kortyzolu, który w nadmiarze szkodzi (powoduje wzrost apetytu, poziomu cukru we krwi, utrudnia trawienie, zmniejsza masę mięśniową)

6. UNIKAJ FTALANÓW i BPA (bisfenol-A) powodują namnażanie komórek tłuszczowych
Unikaj ftalanów w kosmetykach i środkach czyszczących oraz w plastikowych opakowaniach. Podobnie jak BPA, które jest w opakowaniach plastikowych, ftalany zaburzają gospodarkę hormonalną i przez to sprzyjają otyłości.
BPA rozpoznasz gdy na opakowaniu znajdziesz symbol PC7 lub cyfrę 7 wewnątrz trójkąta, będącego symbolem recyklingu. Ftalany znajdziesz w składzie kosmetyku lub detergentu (dlatego czytaj etykiety).
Efektem ftalanów i BPA jest namnażanie komórek tłuszczowych.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…


źródła: mimundoverde.org/2016/07/aprende-activar-las-hormonas-para.html womenshealth.pl dietetycy.org.pl przepisynazdrowie.pl

Zapisz

Zobacz też inne artykuły z www.zdrowie.hotto.pl, polub bloga i udostępnij. Z góry dziękuję.
loading...

Zapisz


Udostępnij innym ...

Comments

comments

stat4u
error: Content is protected !!
Polub bloga i kliknij