Oto co się dzieje gdy jesz 2 jajka dziennie. Niezwykła lista. Nr 2 i 9 zadziwia

Spread the love
    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"

Oto co się dzieje gdy jesz 2 jajka dziennie. Niezwykła lista. Nr 2 i 9 zadziwia

Jajka były demonizowane w przeszłości ze względu na wysoki poziom cholesterolu.

Wielu lekarzy sugerowało, że jedzenie jajek jest złe z powodu cholesterolu i dlatego może zaszkodzić zdrowiu.

Tymczasem okazuje się, że jajka są jednymi z niewielu idealnych produktów dla naszego zdrowia – zawierają:

– białko,

– witaminy,

– minerały i przeciwutleniacze i

– mogą być spożywane na różne sposoby.

Zobacz też jak zrobić swój domowy suplement z jajek na wzmocnienie kości.

Pomimo zmian w ocenie wpływu jajek na zdrowie, nadal dla wielu osób trudnym jest uznanie, że jajka są bezpieczne i można je jeść częściej.

Obecnie lekarze sugerują, aby codziennie jeść 2-3 jajek w celu poprawy zdrowia.

Dlatego dowiedz się więcej o korzyściach z jedzenia kilku jajek dziennie.

zdrowie.hotto.pl-dwa-jajka-dziennie

 

 JEDZ JAJKA CODZIENNIE A ZOBACZYSZ CO DOBREGO SIĘ STANIE Z TWOIM ORGANIZMEM. NIEZWYKŁA LISTA WARTOŚCI I KORZYŚCI Z JEDZENIA JAJEK ORAZ JAKIE WITAMINY ZAWIERAJĄ.

Jajka są źródłem:

– witaminy

A, E, D i K oraz B2 i B12, kwasu pantotenowego i

minerałów:

fosforu, potasu, sodu, wapnia, żelaza, magnezu, miedzi, cynku, selenu.

Jajka to łatwo przyswajalne białko.

Średniej wielkości jajko ma około 70 kcal.

A oto 9 korzyści z jedzenia 2-3 jajek dziennie:

1. Spowolnienie procesu starzenia

Według jednego z niemieckich badań, jajka regularnie jedzone mogą zatrzymać proces starzenia się i zapobiegać rakowi skóry.

Jajka zawierają organiczne pigmenty takie jak karotenoidy, które mogą spowolnić proces starzenia.

Aby jednak w pełni korzystać z nich, musisz zjeść gotowane jajka, ponieważ zawierają więcej karotenoidów w wyniku zmian chemicznych generowanych podczas gotowania jajek.

Jednak warto wiedzieć, jak gotować jajka.

Otóż okazuje się, że po 10 minutach gotowania wartość odżywcza białka zmniejsza się o połowę i takie jajko długo gotowane jest ciężkostrawne.

Dlatego gdy gotujesz jajko na twardo zawsze włączaj minutnik (zawsze poniżej 10 minut).

2. Ograniczenie ryzyka zachorowania na raka

Według jednego z badań opublikowanych w czasopiśmie „Breast Cancer Research”, jajka zjadane codziennie mogą zmniejszyć ryzyko raka piersi o 18%. 

Ponadto jajka zawierają wiele aminokwasów, witamin i minerałów, które stabilizują poziom estrogenu, który może być przyczyną raka piersi.

3. Ograniczenie ryzyka chorób sercowo-naczyniowych

Eksperci w przeszłości uważali, że jajka podnoszą poziom cholesterolu we krwi.

Podobne artykuły, które również interesują innych:
loading...

Ale okazuje się, że to nie jest prawda – nasze ciało reguluje własne poziomy cholesterolu.

Natomiast wysoka zawartość kwasów omega-3 w jajkach może zmniejszyć poziom trójglicerydów, zapobiegając wielu problemom sercowo-naczyniowym.

4. Wspomaganie wątroby, skóry i włosów

Żółtko zawiera białko i siarkę, które mogą odżywić słabe włosy oraz poprawić jakość skóry.

Jajka zawierają również lecytynę, substancję wspomagającą wątrobę w procesie detoksykacji i poprawiają trawienie.

5. Utrzymują zdrowe kości i zęby

Jajka są bogate w witaminy D i wapń.

A to są dwa ważne składniki odżywcze dla kości i zębów.

6. Poprawa wzroku

Jajka są idealne dla naszego wzroku z powodu dużej ilości witaminy A, luteiny i zeaksantyny.

Witamina A ma zasadnicze znaczenie dla naszego wzroku i widzenia w ciemności.

W żółtku jest:

– beta-karoten i

– luteina, która chroni oczy przed szkodliwym promieniowaniem UVA i UVB, zapobiega zwyrodnieniu plamki żółtej i poprawia widzenie.

Bądź na bieżąco >>> zdrowie.hotto.pl, czyli ZNANE i POPULARNE W INTERNECIE Domowe Sposoby na Zdrowie i Urodę >>> POLUB STRONĘ ZDROWIE.HOTTO

7. Ochrona mózgu

Jajka zawierają cholinę, ważny składnik odżywczy, który jest niezbędny dla naszego mózgu. 

Cholina jest neuroprzekaźnikiem, który wysyła bodźce do mózgu i układu nerwowego.

Jego brak może mieć negatywne skutki dla pamięci i pracy mózgu.

8. Zmniejszenie ryzyka wad wrodzonych u niemowląt

Jajka zawierają witaminę B9 (kwas foliowy), która jest zalecana kobietom w ciąży, ponieważ zmniejsza ryzyko wad wrodzonych i zapobiega uszkodzeniom układu nerwowego embrionów. 

Jajka są jednym z najbogatszych źródeł witaminy B9.

9. Jedzenie jajek odchudza.

Zostało to potwierdzone badaniami przeprowadzonymi w Biomedical Research Center w Luizjanie.

W badaniu wzięły udział 152 osoby z nadwagą podzielone na 3 grupy.

Pierwsza grupa nie jadła nic na śniadanie, druga jadła 2 jajka, a trzecia jadła kawałek chleba.

Wyniki były szokujące

– grupa jajkowa straciła 75% więcej wagi i 35% więcej tłuszczu w brzuchu, a także nie wystąpiły zmiany poziomu cholesterolu. 

Ponadto warto pamiętać, że jajka zawierają również lecytynę, substancję wspomagającą pracę wątroby w procesie detoksykacji i poprawiają trawienie.

Wnioski:

Jak widać,  jajka są zdrowe i nie szkodzą zdrowiu, tak jak to wcześniej przypuszczano. 

Są bogate w wiele niezbędnych składników odżywczych, które regulują różne procesy organizmu i poprawiają ogólny stan zdrowia. 

Dlatego eksperci zalecają jedzenie 2-3 jaj dziennie, z wyjątkiem przypadków cukrzycy lub poważniejszych problemów z sercem (wtedy powinno się jeść jajka tylko trzy razy w tygodniu).

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.
loading...
Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"   ... sprawdź to ... i >>> zobacz więcej: zdrowie.hotto.pl #zdrowie #ciekawe #popularne #hotto #porady #kobieta #zdrowotne #przepisy #rady #metody #ciekawostki ... źródło:Choroby

Oto co się dzieje gdy jesz 2 jajka dziennie. Niezwykła lista. Nr 2 i 9 zadziwia
Jajka były demonizowane w przeszłości ze względu na wysoki poziom cholesterolu.
http://zdrowie.hotto.pl/oto-co-sie-dzieje-gdy-jesz-2-jajka-dziennie-niezwykla-lista-nr-2-i-9-zadziwia/ …
Nadal dla wielu osób trudnym jest uznanie, że jajka są bezpieczne i można je jeść częściej.

Źródło everydayhappy7.com/2017/07/02/heres-happens-body-eat-two-eggs-day-never-believed-no-3-awesome/ i internet

Add Comment

error: Content is protected !!
To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | Naturalne | Zdrowie-Uroda | hotto | Polecam | Tajemnicze | Domowe | Dlaczego | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | Inspirujące | ZiołaNaOdchudzanie | Ciekawostki | OtoDlaczego | podróże | fun | Uroda | popularne | DlaKobiet | UrodaZdrowie | zwierzaki | WeightLoss | UlubioneInspiracje