... ...

9 NATURALNYCH DOMOWYCH SPOSOBÓW NA ZAPARCIA. SKUTECZNE PRZEPISY

    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"
Udostępnij innym ...

9 NATURALNYCH DOMOWYCH SPOSOBÓW NA ZAPARCIA. SKUTECZNE PRZEPISY
5 (100%) 1 vote

Przyczyny zaparć i 9 naturalnych domowych sposobów na zaparcia.

Kiedy rzadko masz wypróżnienia lub potrzebujesz włożyć wiele wysiłku aby się wypróżnić, to znak że masz zaparcie. Zazwyczaj wiąże się ono z twardym stolcem lub trudnością z jego przejściem. Może wystąpić ból podczas przemieszczania stolca lub możesz być niezdolny do wypróżnienia po wysiłku i parciu przez ponad 10 minut.

Głównymi przyczynami zaparć są: stres, nieregularna dieta i spożycie dużej ilości białej mąki, produktów przetworzonych i smażonego jedzenia. Oprócz dyskomfortu w wypróżnianiu, często dochodzi do bólów głowy, gazów, a w ciężkich przypadkach, nawet hemoroidów i ran na skórze. Odpowiednie odżywianie, produkty uzupełniające i ćwiczenia ułatwiają organizmowi trawienie.

Możesz też skorzystać z MOJEGO ULUBIONEGO SKUTECZNEGO SPOSOBU NA ZAPARCIA I ODCHUDZANIE metody na zaparcia i odchudzanie (no, ale nie dla tych co szukają domowych sposobów). To działa.
ZDROWIE.HOTTO.PL-DOMOWE-SPOSOBY-NA-ZAPARCIA
Popularne artykuły, które również interesują innych:

loading…



Domowe sposoby na zaparcia.

Jeśli chcesz spędzić mniej czasu w toalecie i mieć regularne wypróżnienie, zastosuj następujące DOMOWE SPOSOBY NA ZAPARCIA:

1. Jedz błonnik
To wydaje się oczywiste ale nie zawsze każdy tego przestrzega.
Produkty spożywcze wzbogacone dietetycznym błonnikiem lub produkty zawierające go naturalnie są znane ze swojej zdolności wspomagania układu pokarmowego. Nierozpuszczalne włókna absorbują wodę w drodze do organizmu, a tym samym zmiękczają stolec i zwiększają jego objętość, co sprzyja łatwiejszemu i szybszemu przemieszczaniu. Błonnik znajduje się w pełnych ziarnach, w ryżu i kaszy gryczanej, a także orzechach i migdałach. Użyj błonnika mądrze. Ci, którzy nie są przyzwyczajeni do jego regularnego spożywania, muszą stopniowo zwiększać spożycie, aby nie powodować powstawania gazów. Ponadto ci, którzy przeszli zabieg żołądkowo-jelitowy lub mają związane z tym choroby, nie powinni spożywać żywności bogatej w błonnik bez konsultacji z lekarzem.

2. Pij dużo wody
Jeśli jesz błonnik, pij więcej wody (w przeciwnym razie zamiast sobie pomóc, zaszkodzisz – błonnik absorbuje wodę z organizmu, więc zamiast pozbycia się zaparć nabywasz się ich.
Tak, bez odpowiedniego spożycia płynów, błonnik pokarmowy tylko pogarsza zaparcia. Ważne jest, aby pić co najmniej osiem szklanek wody dziennie. Ponadto, odpowiednie spożycie wody pomaga oczyścić ciało i w metabolizmie.

3. Jedz suszone śliwki i suszone figi – Przepis na odchudzający dżem na zaparcia
Suszone owoce w ogóle, a zwłaszcza śliwki, mogą pomóc systemowi trawiennemu dobrze działać. Śliwki są szczególnie dobre, gdyż są bogate w sorbitol, który sprzyja wypróżnieniom. Zaleca się, namaczać suszone śliwki we wrzącej wodzie przez kilka godzin przed spożyciem, a potem zjeść je i wypić wytworzony sok, najlepiej rano przed posiłkiem. Także suszone figi wspomagają wypróżnienia, głównie dlatego, że mają wysoką zawartość błonnika. Możesz także jeść je po namoczeniu we wrzącej wodzie.
Zawsze możesz zrobić sobie własny ODCHUDZAJĄCY DŻEM NA ZAPARCIA – OTO PRZEPIS

loading...

4. Świeże pomidorowe puree i buraczki
Jedzenie puree ze świeżych pomidorów puree wraz z łyżką oliwy z oliwek pomoże jelitom funkcjonować poprawnie. Tak samo działa porzadna dawka świeżego buraka.



5. Nie obieraj owoców i warzyw
Inne doskonałe źródło błonnika to naturalna skóra owoców i warzyw, które jemy. Zamiast przejmowac się obieraniem, daj popracować szczękom trochę mocniej i zjadaj dwa owoce dziennie ze skórą, jeśli chcesz zachować linię. Są one także doskonałym źródłem cukru nieprzetworzonego i mogą służyć jako naturalna przekąska, która uspokoi i ureguluje jelita.



6. Weź probiotyki – jedz kiszonki
Dobre bakterie, które żyją w okrężnicy równoważą szkodliwe bakterie, pomagają prawidłowo funkcjonować układowi odpornościowemu, zmniejszają powstawanie gazów, zapobiegają infekcjom jelitowym i regulują ich funkcje. Pomagają także w przypadkach zaparć. Obecnie można je otrzymać we wzbogaconych w nie produktach spożywczych, zwłaszcza produktach mleczarskich lub w suplementach diety. Możesz też zamiast tego stosować sok z kiszonej kapusty i kiszonych ogórków.

7. Naturalne produkty bez recepty
Jeśli zmiana diety nie pomoże, możesz kupić leki ziołowe, które są zwykle sprzedawane w postaci herbatki, proszku lub pigułek. Są też preparaty wyprodukowane z tybetańskiej herbaty. Mimo że są to produkty naturalne, wiele z tych produktów może prowadzić do uzależnienia żołądka, które powodowałoby problemy z jego funkcjonowaniem, dlatego przed użyciem ich należy skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą i nie używać ich przez długi czas.Podobnie jak nie należy długo zażywać środków przeczyszczających (rozleniwiają jelita). Możesz też zastosować olej rycynowy na zaparcia (ale też okresowo)
POLUB ZdrowieHotto  i udostępnij, może się komuś przyda:

 
8. Regularne ćwiczenia i joga oraz uciskanie pewnego punktu na brzuchu
Obecnie prawie wszyscy zdają sobie sprawę z wagi ćwiczeń na rzecz zdrowia i dobrego samopoczucia. Ogólnie rzecz biorąc, większość z nas je więcej niż nam potrzeba, a nie spala wystarczająco dużo energii. Nawet wychodzenie na spacery i wchodzenie po schodach zamiast jazdy windą może poprawić naszą sytuację fizyczną i pomóc prawidłowo funkcjonować systemowi trawiennemu. Ponadto, istnieją ćwiczenia jogi, dedykowane leczeniu układu pokarmowego.
Możesz też uciskać pewien punkt na swoim brzuchu, żeby pozbyć się zaparć >>> sprawdź tu

Polub i udostępnij, może się komuś przyda:

9. Odpręż się
Na koniec, wiedz że stres wpływa zasadniczo na układ trawienny, często powoduje biegunkę lub zaparcia. Ponadto stres może prowadzić do zwiększenia aktywności soków trawiennych w przełyku i żołądku powodując zgagę. Staraj się używać technik relaksacyjnych, aby się uspokoić.
I na koniec jeszcze jedna rada – zbadaj swoją tarczycę, czy nie masz niedoczynności tarczycy (przynajmniej sprawdź tsh, ft3 i ft4)

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.

loading…
Zobacz też inne artykuły z www.zdrowie.hotto.pl, polub bloga i udostępnij. Z góry dziękuję.
loading...



źródło: healthylivinginbodyandmind.com/9-natural-remedies-for-constipation/


Udostępnij innym ...

Comments

comments

stat4u
error: Content is protected !!
Polub bloga i kliknij